Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/forumcivej/www/wp-includes/formatting.php on line 4348
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/forumcivej/www/wp-includes/formatting.php on line 4348
Jiat Feng era un home feliçment casat. Finalment va arribar el moment tan esperat per la parella i es van convertir en pares d’una nena. No obstant això, Feng va notar que la bebè no només no mostrava semblança a cap dels dos, sinó que segons ell era físicament poc agraciada. Després d’exigir una explicació a la seva dona, ja que hi havia la sospita d’una infidelitat, la seva dona li va confessar que en realitat aquest s’assemblava molt a ella … abans de gastar-se cent mil dòlars en cirurgia plàstica.
Feng va tenir accés a fotografies de la seva dona abans de sotmetre’s a les múltiples cirurgies i va confirmar que la ‘lletjor’ de la nadó havia estat flagrantment heretada pel costat matern. Davant això el desil·lusionat espòs va demandar a la seva dona, al·legant que era massa lletja i que l’havia estafat al no confessar mai que la seva sensual aparença era producte de l’habilitat d’un metge i no de la generosa naturalesa. Autoritats locals d’una ciutat al nord de la Xina van posicionar-se a favor de Feng i ara serà recompensat amb $ 120,000.
I si bé aquesta notícia pot resultar còmica, tampoc deixa de cridar l’atenció com el marc legal d’un país pot avalar una cosa tan relativa, i estereotipada, com la ‘lletjor’ física.
Suposem que és un més dels molts episodis en què la ‘justícia’ s’auto-ridiculitza, però aquesta és ja una altra llarga història.
[MINA]
You must be logged in to post a comment Login