Resolució del Parlament sobre l'impuls de la reactivació econòmica i la qualitat dels serveis públics

VIII. Ensenyament

1. El Parlament de Catalunya insta el Govern a establir mecanismes que garanteixin la qualitat de l’ensenyament públic.

2. El Parlament de Catalunya insta el Govern a establir un nou conveni de col·laboració amb els ajuntaments, destinats als mòduls per alumne i any en els ensenyaments de règim especial de música i dansa i les dotacions per alumnes de llars d’infants públiques que garanteixi el manteniment de l’oferta pública, el repartiment equitatiu del cost de les places entre institucions i la sostenibilitat del model vigent, tal com estableix la Llei 5/2004, del 9 de juliol, de creació de llars d’infants de qualitat.

3. El Parlament de Catalunya insta el Govern a augmentar les unitats de suport a l’educació especial (USEE) per garantir una correcta escolarització dels infants amb necessitats educatives especials i un correcte desenvolupament de les activitats en els centres, i crear les unitats necessàries en els centres d’educació secundària obligatòria (ESO), per garantir el correcte pas dels alumnes amb necessitats especials de l’educació primària a la secundària.

4. El Parlament de Catalunya insta el Govern a impulsar durant l’any 2012 els equipaments educatius següents: l’Escola Sant Martí, l’Institut Viladomat, l’Institut Vallcarca, l’Institut Angeleta Ferrer, l’Institut La Clota, l’Institut Sant Martí i l’Escola La Sagrera, de Barcelona; l’Escola Els Pins, d’Olèrdola; l’Institut Bruguers, de Gavà; l’Institut Baldiri Reixac i l’Institut Ventura Gassol, de Badalona; l’Escola Doctor Carles Salicrú, de Calella; l’Institut Pla Marcell i l’Escola Can Manent, de Cardedeu; l’ampliació de l’Escola Doctor Ferran, de Corbera d’Ebre; l’ampliació de l’escola del barri de Sanfeliu, l’ampliació de l’escola del barri de la Torrassa i l’ampliació de l’institut del barri de Sanfeliu, de l’Hospitalet de Llobregat; l’Escola Joan Coromines, de Mataró; l’Institut de Pineda de Mar; l’Escola Sant Jordi, de Sant Julià del Llor i Bonmatí; l’Institut Joan Brudieu, de la Seu d’Urgell; l’escola de Sidamon; l’Institut Can Roca, l’Escola Can Montllor, l’Institut Les Aymerigues i l’Escola Sala i Badrinas, de Terrassa; l’escola de Vilallonga del Camp; l’escola del carrer Riu Sec, de Cerdanyola del Vallès; l’Institut Escola Sant Joan de les Abadesses; l’escola de Riells i Viabrea; l’Institut Montserrat Miró i Vila, de Montcada i Reixac; el manteniment de l’autonomia i el projecte pedagògic de l’Escola Isabel Besora i l’Escola Reus 21, de Reus; l’Escola d’Almenar; la millora dels accessos de l’Escola Alba, de Corbins; l’Institut Ferran Casablancas, de Sabadell; l’Institut Lluís de Requesens, de Molins de Rei; l’institut del barri de Cappont, de Lleida; l’Escola Flama, de Manresa; l’Escola Oficial d’Idiomes de Tarragona; Institut Roda de Barà; l’Escola El Bosc de la Pabordia, el Centre de Formació d’Adults Girona i l’institut del sector Palau, de Girona; l’Institut de Lliçà d’Amunt II; l’Escola L’Univers, del barri de Gràcia, de Barcelona; l’institut escola del costat de l’Escola Can Periquet, de Palau-solità i Plegamans; l’Escola Encarnació Fonoll, de Dosrius; el Centre d’Educació Especial Horitzó, de Pineda de Mar; l’Escola El Calderí, de Caldes de Montbui; el manteniment de la ubicació i l’autonomia de l’Escola Olga Xirinacs, de Tarragona; l’Escola Els Quatre Vents, de Canovelles; l’Escola Pasífae, de Vilanova i la Geltrú; l’Escola Esparreguera II, i l’Escola Pau Casals, de Rubí.

You must be logged in to post a comment Login